PvdA wil wat betekenen voor onze ondernemers

18 oktober 2017
 Na het gesprek over sport gaat de PvdA op 24 oktober in gesprek met ondernemers over economie, recreatie en toerisme. Goed werk is voor iedere inwoner van onze gemeente belangrijk. Goed kunnen ondernemen en goed personeel zijn daarom een voorwaarde. Nu de economie weer goed draait wil de PvdA onderzoeken wat er hier in Brummen voor nodig is om verdere ontwikkeling mogelijk te maken.
Op verschillende plekken in de gemeente is ruimte om nieuwe ontwikkelingen vorm te geven. We moeten gaan bouwen.

Steen voor steen

Om nieuwe plannen te ontwikkelen en oude plannen af te stoffen vraagt de PvdA de diverse organisaties, ondernemers en industrie hun mening te geven over hoe en waar activiteiten van de grond kunnen komen. Wat moet er gebeuren om recreatie en toerisme een boost te geven? Waarvoor komen de toeristen in de dorpskernen? Wat mist er in de dorpskernen? Maar ook: is het onderwijs op orde? Kunnen ondernemers op energiekosten besparen? Wat hebben bedrijven nodig en hoe kunnen we het zo organiseren dat we het samen sterker worden? De PvdA gaat het gesprek aan om te horen wat zij daaraan kan bijdragen.

centrum Brummen – foto Jan Alberts

Elke ondernemer is vanaf 19.30 van harte welkom in het Tjark Riks in Eerbeek.

Laat u even weten of u komt?

Bij voorkeur aanmelden: [email protected] / 06-40935842

Er staan hierna nog 3 avonden gepland:

7 november: In gesprek met belangenbehartigers in het Sociaal domein – Plein 5

21 november: In gesprek met belangenbehartigers uit de kernen (leefbaarheid) en wonen – Tjark Riks

28 november: In gesprek met belangenbehartigers uit de cultuur – Plein 5