Jongeren in Eerbeek snappen niets meer van de gem. Brummen

11 december 2013

Jongeren in Eerbeek snappen de gemeente Brummen niet meer. Lees dit onderstaande bericht maar eens van Gillian van der Vliet, die zich al jaren inzet voor de realisatie van een Cruijff Court en ontmoetingsplekken in Eerbeek
De PvdA kreeg toestemming om dit bericht te plaatsen.

Gillian;  Voor iedereen die een goed voorbeeld wil van hoe de Gemeente Brummen omgaat met ons project over de realisatie van een Cruijff Court en ontmoetingsplekken in Eerbeek, opgelet. Met dit soort grappen worden wij dus continue geconfronteerd.Juist op het moment dat je denkt dat alle neuzen dezelfde kant op staan, lees je in een bizar krantenartikel (link staat onderaan) dat de jeugd in Brummen wordt weggestopt op het industrieterrein omdat de politiek de uitbreiding van het jongerencentrum Blitz afkeurt, met als klapper op de vuurpijl dat hier ook nog eens 100.000 euro aan wordt besteed terwijl er in Eerbeek al 3 jaar hard wordt gewerkt voor een Cruijff Court en ontmoetingsplekken en al 3 jaar gezegd wordt dat er geen geld is!!!Belachelijk en om misselijk van te worden. Burgerparticipatie zou hét statement worden van het jaar 2013 waar ons project en wij als jongeren uit Eerbeek hét voorbeeld van waren, maar ook daadwerkelijk beloond worden ho maar.Dus voor iedereen die een goed initiatief heeft in het maatschappelijk belang van de samenleving, bij de Gemeente Brummen kun je terecht hoor want ze helpen je namelijk graag!Voor alle duidelijkheid, aan ons heeft het nooit gelegen!
Of zouden we de Sint de schuld moeten geven voor het achtergelaten van een flinke zak geld op het Gemeentehuis? Het is om simpel van te worden.
Gillian reageert hiermee op een bericht in de Regiobode dat het college Brummen een jongerencentrum wil plaatsen bij het zwembad in BrummenMeer weergeven