Afscheid van Bep ter Hoeven als ombudsvrouw

Door Het Ombudsteam op 20 december 2013

Foto: : © Annelies van Klinken

Op de ledenvergadering van woensdag 18 december heeft Bep ter Hoeven afscheid genomen van het PvdA-ombudsteam. Na bijna 5 jaar actief te zijn geweest als ombudsvrouw heeft zij besloten haar functie met ingang van 2014 neer te leggen. Op de ledenvergadering werd ze bedankt voor haar geweldige inzet. Haar lijfspreuk “Opkomen voor de zwakkeren” heeft ze helemaal waargemaakt. Ze heeft verschillende hulpvragen van onze Brummense burgers opgepakt en samen met hen gezocht naar oplossingen. Dat leidde regelmatig tot positieve resultaten. Vanwege persoonlijke omstandigheden heeft ze een stapje terug moeten doen.

Bep werd voor haar inzet namens de partij bedankt door de coördinator van het ombudsteam met een mooie bos rode bloemen.

Haar plaats wordt m.i.v. 1 januari 2014 ingenomen door Hans van Spanje uit Brummen, zodat het team weer op volle sterkte is.

Het Ombudsteam

Het ombudsteam helpt elke inwoner in de gemeente Brummen. Men hoeft niet lid te zijn van de PvdA (mag wel uiteraard) De soort problemen waarbij het ombudsteam al zijn diensten heeft aan geboden zijn zeer divers bv. er niet meer uitkomen bij het invullen van formulieren vastlopen  bij de gemeente, zoals gehandicapten parkeerkaart, WMO-aanvragen

Meer over Het Ombudsteam